Cansucbrdmr
Selamlar herkese. Kızlar 32. Haftamzdayız en başından beri bulantı şikayetim var. Afedersiniz sadece bir kere çıkardım ama bulantı ve yanma daim ilk haftalarda farklı ilaçlar denedik doktor kontrolünde. İlaçları kullanırken geçiyor fakat bırakınca aynı bulantı devam ediyor. Doktorum devam etmemi istemediğinden ilaçları da bıraktım. Yanma olan duyuyorum da artık son haftalarda benim gibi hem yanma hem bulantı yaşayan var mı 😔 doğuma 8hafta kaldı halen bulantı devam ediyor