Gizem1_ aynı şeyi ben yaşadım hatta postum var pazartesi günü yazmıştım benimde tansiyonum 16 çıkıyordu bol bol su iç sürekli yanında su olsun ve yataktan hiç çıkma hiç bir iş yapma ve tuzlu aynı zamanda hamur işi yeme benim ertesi gün düştü inşallah seninde düşer🙏