Ben de 27 haftadayım canım 1 hafta falan çektim hala arada olur aşırı baskı yapıyor sol kaburgama resmen ağrıdan yatamıyordum ama şuan hafifledi ve geçti bazen yine yapıyor ama o bir hafta sürekli yaptı ve çok canı yanıyor insanın ben de bu konuyla ilgili başlık açmıştım hatta acile bile gidicektim ama normalmiş