Bende adetim 14 gün geçmişti sürekli testler aldım hepsi negatif bu arada o ay diyete başlamıştım sirkeli sular bitki çayları sanırım onlar geciktirme yaptı sonunda adet oldum 😀 adetim bitti çalışmalara başladım bakalım nasip kısmet herşey illa olucak die düşünürsek olmuyor . Ben akışına bıraktım Allahım bilir zamanını diyorum.