9ay10gun inanın bende aynıyım. Gece rahat pozisyon arıyorum uyuyamıyorum gündüz de rahat uzanın a gözler kayıyor hemen. Ama bunlar olağan şeyler tek duam sağlıkla kucağıma almak. Ben ilk gebelikte hiç böyle değildim bu aylarda göbeğim bile yeni çıkmıştı ama bunda zorlanıyorum açıkçası ağrılarım oluyor çok. Özellikle bel, bacak, eklem ve vajinal ağrı bunlarda doğum yaklaştıkça olur dedi doktorum. Progestan verdi onu vajinadan fitil olarak al azaltır ağrılarını ve erken doğum riskini azaltır dedi kullanınca evet hafifliyor biraz. Belki sizin de doktorunuz önerir