Kaderyas0327 Ben 38+6 haftalığım şuan pazartesi randavüm var ve o zaman da doğuma 3 gün kalmış oluyor doktorumdan suni sancı rica etsem kabul eder mi acaba gelesi yok çünki oğluşumun 🙈
minikmucizemaras Kaderyas0327 bnce okdr acele etme cnm 40 hftaya kadar bekle zaten ozmna kadar gelmese doktor kendisi suni sanci vericektir bebisin keyfini bozma o nezaman gelmek isterse ozaman gelsin:)
minikmucizemaras Kaderyas0327 ayni sabirsizlik bendede var bende bu gece 38+6 olucam gelsin diye her gece dua ediyorum😂 nekadar cok beklersek sabirsizlanirsak okadar gec gelirler o yuzden tadini cikar son haftalarinin cok takma taktikca gelmiolar😂
Dogankubra minikmucizemaras demek ki ben çok taktım gelmiyor yeri rahat 😂 çünkü 39+5 olduk halen inmedi aşağı geziyor içerde 😅😅😅
ArzuGl Suni sancı bebeği strese sokuyormuş henüz günün gelmeden neden o acıyı çekesinki, kendi sancın suniden daha a oluyor normalde.