Selam kızlar, bi düşük sonrası şimdi 8 haftalık hamileyim, bu gebeliğim biraz zorluyor mide bulantısı, kusma ve tiksinme, halsizlik tüm program var. Prilam dr kullanıyorum. Herneyse benim asıl anlam veremediğim istediğim bi gebelikti bu ama ona rağmen böyle tadını çıkara çıkara keyiflenemiyorum hani ne bilim hamileyim diye mutlu olup pozitif pozitif gezemiyorum. Sürekli halsız ve tatsızım. Bende mi bi sorun var yoksa normal mi bu anlamadım. Dışardan bakınca gebeler hep çok mutlu görünürdü gözüme.