Başlıkta yazıyor herşey nolur dua eder misiniz çok korkuyorum heyecan korku herşey var
İçimden ağlamak geliyor nedense bilmiyorum
Yarın sabah 7 buçukta hastanede olacağım nolrsunuz dua edin bende size ederim
İğne,sonda,ilk kalkış,bebeği emzirebilmek sütün gelip gelmemesi herşey şuan öyle korkutuyoki beni
Dua eder misiniz lütfen
38+3 hafta