Asyao Kızlar oğlumu 8 gün önce 6 aylık aşısını yaptırdım O günden beridir asla durmuyor sallıyorum durmuyor gezdiriyorum durmuyor gece uyumuyor ağlıyor hep ölü gibiyim dayanamıyorum resmen artık bacakları da şiş aşı yeri neden böyle yapıyor acaba
Hzlhakko Asyao şiş derken nasıl bir şişlik var yara şeklinde mi yumru şeklinde mi aşı huzursuzluğu maksimum 4 gün sürer. Ama benim oğlumda da hep bir aşıdan sonra değişiklikler oluyordu huzursuzluk ağlama
Asyao Hzlhakko yumru şeklinde o şişlik 4. Ay aşısında da olmuştu 2 ay kdr sürmüştü gitmesi ama bu sanki acıyor gibi bilmiyorum durmadan ağlıyor
Hzlhakko Asyao şişlik olması normal bacaklarını hareket ettir dağılması için duş aldır her gün mümkünse baska bir gariplik görürsen zaten direk doktora danış
Deste2 Sekiz gün çok uzun bir süre. Bacaktaki yumru gibi durumların iki ay sürmesi de garip. Bence doktoruna göstermende fayda var. Belki aşı içeriğindeki bir şeye alerjisi falan olabilir.