Güzel anneler 2 gündür yaşadığım, anlam veremediğim bişey var. 18+4 haftalığız. Sürekli değil ama gayet sık bir şekilde midede kalp atışı hissediyorum. Pıt pıt pıt şeklinde 1 dakikadan az oluyor sonra geçiyor. Sonra tekrar başlıyor. Daha önce başına gelen var mı nedir bu?🙄 Kasıklarda veya göbekte olsa bebek hareketi dicem 🤷🏻♀️ Kendi kan akışım hızlandığı için kalp atışımı mı hissediyorum sizce bir tahmini olan var mıı 😌