Merhaba arkadaşlar belki çok oldum ama size bi kaç sorum olacaktı.
Adetime bugünü saymazsak 7 gün var ve bende birkaç belirti var, son günlerde adet olacakmışım gibi göğüslerim ağrıyor. Ve bi iki gündür de mide yanmam vardı. Sizce hamile olabilir miyim ve test yapsam sonucu kesin öğrenebilir miyim? Şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻 🌸