1mumnetyfn sabah aç karnına tahlil alıyorlar, şekerli su içiyorsunuz, 1 saat sonra bir daha tahlil, sonra 1 saat sonra bir daha tahlil veriliyor. Bu süre içerisinde bir şey yiyip içmek yasak. Ayrıca Bi gün öncesinde de geceden sabaha bir şey yiyip içmek yasak. Herkes yaptırmak istemiyor şeker yüklemesini. Bende ve ailemde şu ana kadar şeker olmamasına rağmen maalesef ki hamilelik şekeri çıktı. Eğer ki yapmayı düşünüyorsanız sabahtan gidin. Ayrıca 26.hafta civarı olmuştum ben.