Rumeysa5454 Kızlar cuma günü doktor kontrolüm vardı doktorumuz suyumuzun fazla oldugunu söyledi açlık tokluk testi istedi. Sonuçları henüz gösteremedim ama bekleyemedim de. Böyle bi durumu yaşayan var mı aranızda.?
Elabadeninannesi Rumeysa5454 Benimde suyum fazla canım ama doktor endişe etme sadece bebek faZla hareket eder dedi bide ben çok pasta şeker yiyorum dedim yeme dedi eğer fazla tüketiyosan suyu fazlalştırıyomuş yani diyabetten şüpeleniyolarmş ama benim açlık şekerm iyi tokluğada baktırmadm yememeye gayret ediyorum kaç haftalıksn
Rumeysa5454 Elabadeninannesi canım aslında öyle aman aman bi yeme durumum yok belli şeyler tüketiyorum 🙄 genelde meyve yiyorum ama neden böyle oldu anlamadım
Elabadeninannesi Rumeysa5454 meyve yedikten sonra süt iç o meyvedeki şeker bile etkiliyo bünye meselesi sanırım Allah hayırlısıyla vaktinde saatinde sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻 Sağlıkları yerinde olsunda yemeyelim hiç bişey
Pambuk Rumeysa5454 aşırı meyve tüketiminin suyu arttırdığını duymuştum. Günde 1-2 porsiyonu geçmemeli. Meyve tüketimin bunun üzerindeyse biraz azalt. Şekerli ve unlu gıdalardan çok tüketmemeye çalış bnmde bir kontrolde fazla çıkmıştı. Doktorum bu tavsiyeleri verdi. Sonraki kontrolümde normale döndü.
PamukAnne Bende 22 haftalıkken gitmiştim suyun fazla dedi 25 olucaz inş hala karnım sert. Rahatsız edici bir durum Rabbim yardımcımız olsun inşAllah
Rumeysa5454 PamukAnne hayır hep gergin. Saglık ocağında sordular neden bu kadar gergin diye bilmiyorum dedim. Hatta doktorumuz bile kasma kendini karnın gerginleşiyor dedi kasmadıgımı söyleyince onada garip geldi 😂 bide benim hala doğru düzgün bi hamile karnım yok tuhaf biraz 🙄
PamukAnne Rumeysa5454 kaç haftalıksın canım ? Bende böyle gerginleşince kasılma mı diye her defasında panikliyorum 😣