Minikmucizelisam 33+4 gebeyim bugun ultrason kontrolünde nukal kord izlendi diye bir sonuç çıktı internetten baktığımda bebege kordon dolanmasi olarak çıkıyor korktum ama doktor hersey normal dedi icime kuşku düştü böyle bir sonuçla karşılaşan varmı?