İlk verdiğim kan değerinde beta HCG 180 çıktı doktorum 2 hafta sonra gel bakalım ultrason da görünmedi dedi bekleyemedim 4 gün sonra gidip gene kan verdim 700 civarına çıkmıştı beta ama referans aralığı falan diyorlar 0-5 bende yazan biri beni aydınlatabilir mi lütfen bir şey anlamıyorum ve hiçbir hamilelik belirtisi yaşamıyorum sadece arada bir karnım ağrıyor 🥺