Babykalamar Sevilay_1 izlem yapiyorlar saglik ocaklari kuzum beni 7. Haftadan beri 3-4 kez cagirdikar. Kilonu haftani ilaclarini felan sorup kaydediyolar. Takip yani
Hazalaskin Sevilay_1 her ay gittim ben çağırdılar kilo bakıyor bebek kalp atışı dinliyor vitaminleri reçete ediyor falan
Sevilay_1 Hazalaskin ilk defa çağırdı pek ilgilenmiyorlar açıkçası bu haftalardan sonra çağırmaya devam edicekmi
Hazalaskin Sevilay_1 baştan beri çağırması lazım aslında canım şimdi den sonra 36 da çağırır sonra doğurdum diye haber ver diyolar o önemli bak bebiş doğunca 3. Gün aile hekimine gideceksiniz topuk kanı ve hepatit b aşısı için
Maviboncuk52 Sevilay_1 rutin kontrol gibi bişey kayıt altına alıyorlar doğumdan 5 gün sonra da bebeğin kontrolleri için çağırıyorlar
Ahsenveannesi Sevilay_1 gebelik boyunca 4 kez çağırıyorlar 14 haftaya kadar bir kere 16 hafta 24 arası bir kere …bu şekilde gidiyor
Maviboncuk52 Sevilay_1 5 günlükken boy kilo takibi gibi şeyler yapıyolar aşı içinde 1. Ayda çağırıyorlar onlar zaten aşı hakkında sizi bilgilendirir
Babykalamar Kelebekcim saglik ocaginizin yogunlugundan yada ilgisizligindendir. Siz gidip hamile oldugunuzu teyit ettirin cunku sizin ve bebeginizin asilarini onlar yapacak takipte olmalari gerek
Bendenizanne Rutin kontroller için çağırıyorlar kalp atışını dinliyorlar tetanoz aşısı kilo vs.. Ben seviyorum ebemi baya hoş sohbetimiz oluyor her gittiğimde ikinci gebeliğim olmasına rağmen herşeyi tek tek anlatır