Salihaceleb Normalde 33+2 olması gerekiyor ama ultrasonda Kafası 37+2 yani Kafası 4 hafta vücudu 2 hafta onde gidiyor erken doğum olur mu sezeryan mi yaparlar acaba aynı durumu yaşayan var mi?
Nslhnf Benimde 34 haftada 2 hafta öndeydi sonradan normal haftasına dengeliyor erken okur diye düşündüm 40+2 yim hiçbir belirtim yok