Nunu3 Arkadaşlar merhaba 37+4 üm, birkaç gündür tansiyonlarım 14/9 civarı çıkıyor endişeleniyor, gebelik hipertansiyonu tanısı alıp normal doğum yapabilmek mümkün mü yoksa her hipertansiyon sezaryen mı olur, birbirimize destek için açıyorum bu konuyu
Gulak Nunu3 oule ciktigi zaman dusmezse hemen acile gitmeniz gerek cunku bebege kan akisi gitmez buda tehlikeli sezeryan yada normal dogum bebeginizk. Sagliginda dusunmeyin derim cunku ben hipertansiyon hastasiyim sıkıntıli surec yani