Zeynebimzeynep Arkadaşlar geçen hafta öğrendim gebe olduğumu henüz gidemedim hastaneye sizde gittiğim gibi ksrındsn ultrasondan kese bebek gorunurmu
Meltems53 Zeynebimzeynep bence 1 hafta daha bekleyin 7.haftada görürsünüz büyük ihtimalle. Şimdi gitseniz sadece kese görünebilir belli olmaz.
Zeynebimzeynep Meltems53 simdi gitmediğim için kullandığım herhangi bir vitamin de yok acaba bebek gelişim geriliği olrmu ne bileyim
Asye22 Benim 5+6 da gittim kese gözüktü 6+6 da da kalp atışını duyduk insllah sizde görür ve duyarsınız bu arada bence git folikasit verir kan verirsin bakar doktor bnce git
yilldizyilldiz Ben de 6+2’im 2 gün önce gittiğimde karından ultrasonla bebis ve yolk göründü ama kalp atışını duyamadık haftaya gelince duyarız dedi doktor. Kalp atışını 6’da da duyan var bu arada bence gidebilirsiniz bu hafta😊