Kelebekl Kızlar merhaba. Tüpümün birinde sıvı birikmiş şiş tüpmüş o sıvı rahime aktıkça bebek tutunmazmış. doktorum laparoskopi yapmamız lazım bakarız tüpü kapatırız dedi. Tüp kapatma nedir.
Lutfiye20 Kelebekl yigenime de doktor öyle demiş 6 düşüğü var tüpte sıvı var tüpleri kapatıp tüp Bebek deniyecez dedi
Kelebekl Lutfiye20 ben 1 kez tüp bebek denedim tutmadı malesef şimdide sıvı olduğunu öğrendik ondan tutunmamıştır dedi doktorum. Tüpü kapatıp ikinci tüp bebeği denicez bakalım hayırlısı