Sevda06_05 Kizlar ben 20 haftalik hamileyim calisiyorum bu calistigim yerden cikicam baska bi yere giricem sigorta girisi cikisi olursa rapor parasini almamla ilgili bir sıkınti olur mu
Nurdan11_ Sevda06_05 arada boşluk olmaması lazım. Örneğin bugün istifa olarak çıkışını verirlerse yarın işe girişinin yapılması lazım o zaman birşey olmaz
Fevehan Sevda06_05 canım işini garantiye al sgk yı ara onlar detaylı ve kesin bilgi verirler sana, yarın ara sor bize de yaz burdan ☺️
Sevda06_05 Nurdan11_ peki giris yaptirdigim yeni yer sigorta primi ödemek zorunda mi benim zaten dogumdan once 90 gunluk sigorta primim yatirildi
Aychovsky Sevda06_05 Kesintisiz yatmasi lazim sigortanin. Dogum iznine cikana kadar . Dogum izninde zaten sigorta yatirmiyorlar.
Nurdan11_ Sevda06_05 canım ben muhasebeciyim. Bildiğim kadarıyla 90 gün tamamlamışsın evet güzel ama arada boşluk olmaması gerekiyor diye biliyordum demek ki değişmiş ☺️ sevimdim canım
Sevda06_05 Aychovsky 32. Haftaya kadar devlet sadece 90 gün sigorta prim gun sayisi istiyor ama cıkıs yapilmadan sigortanin devam etmesini istiyorlar
Betulaa Haftada zaten izin başlıyor iş yeri de para ödemiyor giriş çıkışı bence izin bitince yapmak daha garanti olur
mmervees Canım bence sen 170i ara direk yarın orada gayet güzel bilgilendiriyorlar kafan tamamen rahat olur en azından
Sevda06_05 mmervees aradim simdi 170 i bilgilendirdiler sagolsun herhangi bir sorun olmazmıs fatkli bir yerde sigortami devam ettirmemde bo sorun olmaz rapor ucretimide alabilirmisim