Sema35_-nazli21 Kızlar 19+4 gebeyim.Göğsümden sarı su geldi sütünün olduğu anşamına geliyormuş sıkınca geliyor ama çok ağrıyor göğüslerim ve aşırı derecede acıyor uçları açılmış yara olucak sanırım ne yapmamı önerirsiniz yardımcı olursanız sevinirim 🥺
Fevehan Sema35_-nazli21 süttür canım sıkma. Acımasıda normal. Lansiloh göğüs kremini al sür iyi gelir.. için rahat etmezse doktora da bi görün..
Zeyneparsln Sema35_-nazli21 Benimde akıyor 23 deyim sakın sıkma erken gebelik tehdit eder diyorlar. Kendi kendine gelirse gelsin sen sakın elleme
hzl040823 Sema35_-nazli21 benimde öyle çatlar gibi oldu sonra ucunda kitle çıktı hiç oynamadım hemen doktora gözüktüm operasyon geçirdim o yüzden ihmal etme enfeksiyonsa antibiyotik verirler gözükmekte fayda var
Hazalbalci Doktorunuzun size merhem vermesi gerekiyor eğer hala vermemişse siz isteyin zaten durumunuzu anlatınca gerekeni yapacaktır benimde 14 haftalarda geldi ama uçtan değil aşağı kısımdan şuanlık birşey yok kullandım geçti