Böbrek ağrısını en iyi ben bilirim 1 ay çektim 24 haftalıkken başladı ve 36 haftalığım hala daha ara sıra ağrım oluyor sağ böbreğimde büyüme oldu ürolojiye takipliyim katater takalım dediler ama ben korktuğumdan taktıramadım ağrıyı çektim ve şuan çok hafif bir şekilde oluyor ama doğumdan sonra geçiyor diyorlar bana önerdikleri tek şey sadece ev yoğurdunun süzülmüş suyunu içmiştim hafifletiyordu ağrıyı