annesininbali27 Kizlar acil cevaplayin benden aciri derecede akıntı var birazda ağrım oluyor aradaa 32+5 deyim doktor a da gidemiyorum Gaziantep tebin durumu biliyor sinuz deprem den dolayı gidemiyorum ne yapmalıyım lütfen cevap verin
-_Esra_- Doktora neden gidemiyorsunuz Sahra hastanesi yok mu etrafınızda nerede kalıyorsunuz ? Akıntı da olabilir suda olabilir doktora görünmelisiniz
-_Esra_- Anladım canım bir arkadaş daha vardı Gaziantep’teydi oda sancısı vardı doktora gidip göstermişti ultrasonla o yüzden dedim
annesininbali27 -_Esra_- anlıyorum cnm hayırlısıyla bitse deprem telacimis doktor larimiz gelse de gitsek baksak çocuk larimaza ne durumda lar