23+3 haftamdayım hamilelikten önce çok fazla tatlıyla aram yoktu ama şimdi hergün çikolata yemek istiyorum vucudum ona ihtiyacı var gibi geliyor . Tatlı felan olduğunda bi iki kaşık yiyorum bırakıyorum abartmayım diye ama çikolata bisküvi dayanamıyorum. Çevrem normal hamilesin diyolar ama endişelenmeye başladım sizce gebelik şekeri olabilir mi