7.ayıma girdim. Bugün 4 yaşındaki oğlumu okuldan getirirken tabi yolda durmuyordu ordan oraya koşuyor Bi ara düştü ayağı yarım açık olan garaj kapısının altına sıkıştı anne anne diye bağırıp ağladı bende koştum çok korktum çanta filan elimde ne varsa atmışım. Şimdi koştuğum için bel ağrısı ve alt bölgemin ağrısını çekiyorum uzanamıyorum, yürüyemiyorum resmen napıcam bilmiyorum bugün çok kötüydüm dinlensem geçer mi yatakta dönemiyorum. 😕