Benimde ilk oğlumda kıpkırmızı çıkmıştı adetim 1 hafta gecikti ozaman test yapmıştım plansız projesiz bi bebekti. Şimdi planlı projeli ilerliyorum ikinci hamileliği düşünüyorum inşallah bizlerde böle kıpkırmızı çizgileri görürüz. İstiyordum zaten ama bu forma girince daha çok istemek geldi 😀😀