Daha önce grip olmuştum o süreçte öksürük beni mahvetti ilaçta kullanamadığım için sağ yanıma vurdu artık ağrıdan duramyordum kontrol amaçlı dr gittik gebelik konusunda bir sıkıntı yok dedi ultrasonda Her sey normaldi çok şükür ama sağ böbreğinde hafif genişleme var dedi. Dün ve bugün de sağ tarafım yine ağrı yapmaya başladı ne yapabilrm bu ciddi bir sorun teşkil eder mi bebeğe ya da hamileliğime bir zararı olur mu 😔