Busece06 Kızlar bişey keşfettim ya da yapılıp yeniyor ben geç keşfettim 😅 buğday alıp haşlayıp teryağ ve tuzlayıp yiyorum ya. Dışarda satılan haşlama tereyağlı mısırlar gibi oluyo. Yiyen var mı ben çok tüketmeye başladım ama bi zararı yoktur bence 😅
ozgegundogdu1903 Busece06 onun içine birde haşhaş koyuyorlar bende o şekilde yemiştim çok güzel oluyor tadı 😍🌸
Busece06 ozgegundogdu1903 aa ilk defa duydumm deniycem bizde haşhaş çok bulunur eskişehirliyiz haşhaşlı gözleme çok yapılır🤓