5yildansonrA Bugün 20+4 kızım oldugunu öğrendim ❤️ okula giden bir kızım vardı ikinci evladımı 2 yaşında ki oğlumu cennete uğurladım bu gebelikte hep erkek hissettim ama tersi çıktı hayırlısı sağlıklısı olsun inşallah
EbrKzlky 5yildansonrA Öncelikle basın sağolsun.. Allah kavuştursun insallah prensesinle 😍 Bende erkek hissediyorum bi oğlum var. Hislerimde yanılsam keske bende 😂🙈
5yildansonrA EbrKzlky herşeyin hayırlısı olsun ama bende hislerime güvenen ve o kadar erkek bebek gördüm nasip değilmiş ama kızıma sırdaş dogurucam diye çok mutluyum
EbrKzlky 5yildansonrA Evladın kızıda erkeğide seviliyor yeterki sağlıklı olsunlar.. bende kızı yasamak istiyorum ama erkek olursada hiç üzülmem oğlum tek kalmaz en azından diye 😍
5yildansonrA EbrKzlky evet her iki meyveden olsa fena olmazdı ama rabbim sağlıkla kucağımıza alıp büyütmeyi nasip etsin inşallah herkezin yavrusunu