Şöyle soyliyim tüp bebek ikiz gebelik benim 22.haftadayim oksapar başından beri kullandım coraspirin de 18.haftada özelde gittiğim doktor verdi gebelik zehirlenmesine karşı önlem olarak 22.haftada devlette riskli gebelik te detaylı ultrason için gitmiştim açılma varmış acil serklaj yaptılar oksapar ve coraspirin olunca ameliyat 2 saat sürdü kanamayı durdurmak zor oldu coraspirin daha tehlikeli bu durumlarda oksapar daha masum 6.gun oldu hala yatiyorz hastanede kanamam da leke şeklinde geliyor hala