As06 aynı ben🤦🏻♀️ 38+3 üm bebegim henüz kanala inmemişti.ama dün gece uzandım kendimi yerleştireym diye koltukta pozisyon almaya çalışıyodum kasıgımın sol tarafına bi agrı saplandı canım çekildi resmen.hareket ettiremedim bacagmı yürürken hareket etmeye çalışırken çok agrıyo ama sadece sol taraf karnım hala yukarda duruyo bebegim kanala mı inmeye çalışıyo anlayamadım.doktorum kanala inmeye çalışıyordur dedi.ama değişik bişey ya.yatarken otururken bişey yok dedğin gbi.sanırım dogum yaklaşıyo🤦🏻♀️😂