Merve_02_02 25 haftalık hamileyim . Şu an demir ilacı ve D vitamini kullanıyorum . 1 aydır hastaneye gidemedim bu haftadan sonra kullanmam gereken bir ilaç var mıdır yardım edin 😞
incinur0102 Merve_02_02 ilk gebeligimde 20.haftamdan 30 a kadar magnezyum kullanmıştım senin kullandıklarına ek.Suan yine magnezyuma başladım kasılma durumuna erken doğuma ve ağrılara iyi geliyor demişti doktorumuz.Cok geçmiş olsun size
Gizemgksnmz Merve_02_02 31 haftalık hamileyim ben ilaç kullanamıyorum bırakmak zorunda kaldım doktorumun bilgisi dahilinde tabi ki kan ilacı ve d vitamini vermişti afedersiniz içince günde 10 kere büyük tuvalete çıkıyordum midemede dokundu bırakmak zorunda kaldım
68selda06 Merve_02_02 hamileliğin sonuna kadar aynı.ilaclari kullanıyorsun kasılma ağrı falan oluyorsa magnezyum veriyor doktor
Cancan2 Omega3 kullanmaya başladım 25 ten sonra artık beyin gelişimi olur iyice dedi. Ayrıca devit 3 kan hapı multivitamin ve 13 ten beri de magnezyum kullanıyorum
symozdag Merve_02_02 kan ve Demir ilacı beni çok kötü yaptı mideme dokundu bıraktım kullanmıyorum şu an sadece magnezyum kullanıyorum
Gizemgksnmz Cansudinc Allah yardımcımız olsun ben pekmez muz ceviz avakado tüketiyorum hergün o şekilde desteklemeye çalışıyorum bakalım yarın ne kadar işe yaramış öğreneceğim kaç kilo olmuş merak ediyorum