Azeri Merhaba hic elidoru sevmiyorum sacimi doktu ben garner Kulaniyorum cok guzel.Kokusu var Ve Sanpuan Cok guzel
Beyazeller Azeri Evet bend3 ne zaman kullansam kepek yapıyordu , yıllardır hiç kullanmadım . Bu şampuanı yeni çıkmış , çok övülüyor merak ettim iyi gelir mi acaba diye 😒