rabiadmr21
Canım geçmiş olsun benımde oldu o haftalarda regl kanaması kadar hemde afedersin klozet bile kıpkırmızıydı baya kanadı. Hastaneye giderken bebegımı kaybettiğimi dusundum.
Cok sukur tutunmuştu etrafı kanıyordu. Serum taktılar, iğne vurdular , sabah ve aksam vajınal progestan almay basladım / Günde 1 magenzyum
Wc haric hiiiç kalkmadım.
Asla agır bırsey kaldırmadım 1lt bile olsa.
Hatta hastanede sabaha kadar yattıgımda bır yandan sureklı serum verdıler bos sıvı kasılmaları engellesin diye tuvalete sıkıstıgımda bıle gidip o sekılde oturmak ıstemedım sonda taktırdım 😞ama gectı cok sukur 🙏🏻
Kendıne ve bebegıne guven booolca dua et
🌸