Likayolcusu Asla öyle hissetmeyin ben doğumdan bir gün önce rüyamda kaybedeceğim gördüm sabaha kadar uyuyamadım ağladım eşim gece 3 4 dışarıya çıkardı hava aldırıyor kavuşucaz 4 kişi çıkıcaz dedi ve sabahına sadece ikimizdik oğlum küvezde kızım morgdaydı eşime ben hani 4 kişi çıkıcaktık diye hastaneyi birbirine katmıştım sakinleştirici yaptılar ve sürekli ağlayıp kızımı güneş diye sayıkladığımı hatırlıyorum ben o acımla hep eşimi suçladım çok ağladık o psikoloji bizi mahvetmişti o yüzden sakın aklınıza getirmeyin acılarını göstermesin sağ salim kucağınıza alacağınızı düşünün kendinizi böyle hissederek üzüyorsunuz ve bebekler de hissediyor yapmayın