Sema35_-nazli21 Kızlar 19+3 hamileyim bebeğimin hareketlerini çok şükür aşırı hissediyorum ama çok fazla maşşallah sürekli tekmeliyor ama rahimimi çok tekmeliyor sürekli aşağı bölgemi hep orda bir sıkıntı mı var diye korkuyorum 🥺
1prensannesiiiii Sema35_-nazli21 bu haftalarda daha aşağıda olduğu için bide ayakları aşağıda olunca tekmelerini orda hissetmen normal canım benimki 26 dan sonra yukarı çıktı ama bazen yine çok aşağıda hissediyorum tekmelerini
Rabia04_09 Sema35_-nazli21 korkma korkma bende de öyleydi hala da öyle söylemesi ayıp sanki alttan çıkacak gibi tekmeliyor bazen bende hemen karnımı ovup pozisyon değiştirsin diye suret eriyordum tuhaf bi his oluyor çünkü😅
Mhtpflz Sema35_-nazli21 25 deyim yukarıda ama halen rahimde hissediyorum daha çok ve idrar torbama vuruyor çünkü bazen tuvakete zor gidiyom
Sema35_-nazli21 Rabia04_09 evet çok güzel bir his ama ilk hamileliğim ve çok fazla olunca acaba birşeyden rahatsız mı oluyor diye korktum açıkçası 😊😁🥺