Busocanehh herkesin ağrı eşiği farklıdır. Kimisi çok derinden Yaşar ağrı acısını kimisi hafif atlatır. Ben ağır atlatanlardan oldum. Fazlaca yürümeye hareket etmeye çalışın yürüdükçe insan daha da açılıyor yattıkça iyileşmiyor insan sezeryanda. Ben sürekli iki büklüm yürüyordum hatta bi daha dik yürüyemeyeceğim diye korkuyordum 10-15 günden sonra belim doğrulmaya başladı. Doktorunuza danışarak korse kullanın o heö dik durmayı sağlıyor hemde karnını aşağı sarkıtmadığı için ağrın çok fazla olmuyor