Kızlar doğumum 10 ağustosa denk geliyor .Tam yaz bitimi sonbahar başlangıcı olacak.Kısa yazlık şeyler alsam mı yenidoğan olarak yoksa hepsini direkt uzun kollu mu alsam bilmiyorum.çoğu kişi zıbınla bile terliyor çocuklar yazmış.Ayrıca giyim olarak 0-3,3-6,6-9 ne kadar almam gerekir ve neler almam lazım.Çok fuzuli şeylerde almak istemiyorum