Minikpopo bende aventin biberonunu aldım ama cam almadım 125 ml pp aldım ilk aşamada cam ağır gibi geldi bana zaten aventin plastik değeri 9 baya iyi o yüzde onu tercih ettim ama Dr. Brown's u gerçekten çok övüyorlar büyük boyunu ondan almayi düşünüyorum hem denemiş olurum