_Nur_1818 yenidoğan bebekler doyduklarını anlamazlar onun ağzına koyarsanız biberonu emme refleksi ile içer mamayı. Sonra rahatsız olur, doğacağı miktarı verin yeterli onun her aranması acıktığından olmaz emme refleksi o güvende hissetmek içinde emmek ister, gazı olunca da, uykusu gelince de.. emzik verin sürekli emmek istiyorsa