Yldz43 Hanımlar merhaba, eşimle kan uyuşmazlığı var 27. Haftamdayım 28. Haftada kan testi eşimle birlikte ve aşı olmam gerekiyormuş böyle bir durum yaşayan oldumu acaba ?
selinsmother Yldz43 28 haftamdayım bugün kan verdim indirek combs diye yarın gel dedi vurulucam sanırım. Sonuç negatif çıkmış iyi bişey mi acaba
Aysehsdmr Yldz43 ben negatif eşim pozitif. 28. Haftamda pazartesi günü iğnesini vuruldum . Diğer iki gebeligimde de olmuştum. Bı sıkıntı olmuyor. Doğumdan sonra 72 saat içinde de vuruluyor.
Beyzayasar43 selinsmother indirekt combs da bebeğin kanı senin kanınla karışıyor mu diye bakiyolar ve negatif sonuç iyi bende düşük yaptım bebeğin kanı karışmış mi diye indirekt combs testi yapıp kan uyuşmazlığı iğnesi oldum
Beyzayasar43 selinsmother indirekt combs pozitif çıkarsa bebeğin kanı senin kanina karışmış demek dediler bana düşük olduğu için eşim pozitif ben negatif uyuşmazlık var düşükten sonra iğne oldum şimdi 15 haftaligiz doktor duruma göre 23 haftada iğne olacaksın dedi