Bebekler ilk doğdugunda cildi çok hasas hiçbir şeyle temas etmemiş ben bu düşünceyle kızımda ilk prima ile başladım 2 numaraya kadar daha sonra molfixe geçtim ve 1 yaşına kadar molfix kullandım ikisininde kalitesi tartışılmaz sleepy çok sızdırma ve pişik yaptı bizde onuda denedim ama memnun kalmadım şuanda artık allah ne verdiyse hangisi ucuzsa