Ayssuunn ben de öyle yaptım ilk bebeğimde bayramlık bile almıştım 1 yaşına denk geliyor bayram diye. Oglum çok hızlı kilo aldı. Tombis bir bebek oldu ve asla aldığım hicbir şeyi giyemedi. Şu an 18.5 aylık ve 3 4 yaş giyiyor 15 kilo 90 cm boyu var. Kızıma hamileyim şimdi yeni doğan takimi ve 3 6 ay aldım kilosuna göre almaya devam edeceğim bir daha o hatayı yapmak mi asllaaaa