Hizligonzales Bu ikinci gebeligim ama unutmusum ilk haftalarda regl agrisi gibi agri karinda sancilar falan normalmiydi oluyormuydu arkadaslar.
Mercan1994 Hizligonzales valla benim kasıklarıma falan batıyordu sanki oranın içine ağrı vuruyordu anlamamıştım adet olacağım diye beklerken hamile olduğumu anlamıştık