Merhaba, geçen çarşamba 32.haftamda çalışabilir raporu aldım. Ama bugün çok hastalandım hastaneye gittim. 4 günlük istirahat raporu yazdı doktor. İstirahat raporu sonrası çalışabilir raporum düşüyor mu acaba? İstirahat raporum bitince çalışabilir raporumu yenilemem mi gerekiyor. Var mıdır bu durumu yaşayan? O 5 hafta doğumdan sonra lazım bana 😔 iş yerim ücretsiz izin vermiyor doğum sonrası..