Eskilerin zamanında yedikleri içtikleri hersey organik, vitamine hiç ihtiyaç duymamalari bu yüzden. Ama bu zamanda yediklerimiz ictiklerimiz, hatta su bile hormonlu vitamin yok doğru dürüst. Bu yüzden vitamin öneriliyor. Bende korkarım ilaçlardan ama vitamin sonuçta doktorda öneriyorsa içilmesi gerekiyor diye düşünüyorum.