Merveer96 Merhabalar 4 haftalık hamileyim. Gebelik kesesinin etrafında keseden çok daha büyük bir kan birikintisi var bu durumu yaşayan var mı?
mehtap11 Merveer96 evet benimde öyle betam 830 ama benım geç döllenmeden dolayı sanırım sizin beta kaç?
Merveer96 Benim beta 3198 olarak çıktı.banada hap, iğne ve fitil olarak progeston başladı ama biraz huzursuzum bu gelişimini etkiler mi diye