Aysenur-345 Annişler selaaammm 16 haftalık hamileyim artık çatlaklar başlamadan önlemimi alayım dedim. Bunun için badem yağı,Hindistan yağı, Sarı kantaron yağı gibi şeyler öneriliyor.Deneyimleyeniz var mı acaba?
Tugceee95 Aysenur-345 hındıstan cevızı yagı kullanıyordum ben canm 20+5m suan catlagm falan yok ama kokusu kötğ geldgi için bıraktm dalinin bebe yagını kullanıyorum bakalm
Bircandeniz Aysenur-345 ben kantaron yağı kullanıyorum 35 haftalık hamileyim henüz çatlağım yok doğum sonrası olur mu bilmiyorum. Biraz araştırdım bazı doktorlar durumun genetik olduğunu söylüyor yani annenizde olmadıysa sizde de olmaybilirmii
Aysenur-345 Bekarken de her yerim çatlardı azcık kilo alsam kendimi 35. haftada düşünemiyorum o zaman ne yapsam işe yaramaz sanırım😄😄
Seyma_122 Aysenur-345 bende öyleydim bekarken biraz kilo aldığımda baldirlarim ve göğüslerim çatlamışti 35+3ten haber veriyorum şu an göbeğim çok büyümesine rağmen baya çatladı 🙄😔 krem sürüyordum ama öyle her gün düzenli dersem yalan olur biliyordum catlayacagini. Çatlakları ilk gördüğümde moralim o kadar bozuldu o kadar üzüldüm ki anlatamam ama artık takmıyorum çünkü bir can taşıyoruz onun için herşeye değer bence 🥰 ddm ki kendi kendime ya hiç hamile kalmasaydim hiç çatlak olmasaydı o zaman daha çok üzülürdüm şimdi evlat sahibi olmak isteyen o kadar güzel insanlar var ki biz çatlak için üzülürsek gerçekten haksızlık olur.. biraz uzun oldu kusura bakmayın 🤭
Nescey Valla normal hayatımda çatlağı çok olan biriyim. Kalçalarım aşırı çatlaktır.biooil kullandım diğer çatlak kremlerini de kullandım ama hiç işe yaramamıştı sonra ilk hamileliğimde kakao yağını öğrendim ve sürdüm karnıma özellikle bi tane küçücük çiZik var sadece . Mesela göğüslerme kullanmamıştım kakao yağını aklıma gelmedi hiç aşırı çatlatılar binpişmanım diyebilirim şimdi 2. Hamileliğim yine kakao yağı kullanıyorum tavsiye ederim.