Gknrupnr1 Merhaba annelerim ben şuan 15 haftalık gebeyim ama 14 haftadan bu yana kanamam oluyor 1 haftadır dinmedi koyu kahverengi oluyor drum sürekli yatacaksın dikkat edeceksin dedi böyle yaşayanlar var mı aranızda..
bsr0101 Gknrupnr1 ben 12.haftamda yaşadım çok yoğun şekilde canım hastane yattım progestan fitil ve iğne kullanmayada hala devam ediyorum 30.haftadayım şükür ama hep riskli geçti erken doğum riskim var şuan da hep yattım wc harici kalkmadım çok dikkat et Allahım bağışlasın yavrularımızı inşallah